Ouder kind wedstrijden

Woensdag 13 mei speelden alle teams weer mee aan de jaarlijkse Ouder-Kind wedstrijden. Alle teams en vele fanatieke ouders waren weer aanwezig om te strijden voor de overwinning. Helaas zat het weer niet altijd mee en zijn vooral de jongste onder ons kletsnat geworden. Maar dat mocht de pret niet drukken. Na de wedstrijden was het lekker warm in de kantine, waar we onder het genot van een drankje konden na praten over de overwinningen. Na een gezellige avond ging iedereen weer voldaan naar huis. Op naar de laatste wedstrijden van het seizoen. Veel succes allemaal.